Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor alle maatwerkproducten. Druk- en printwerk kun je daarom niet terugsturen. Dat is gepersonaliseerd en niet weer opnieuw te gebruiken.

Is de order niet geleverd zoals je verwacht had door bijvoorbeeld beschadiging, productiefouten of kleurafwijkingen? We horen graag waarom jij niet tevreden bent de order. Geef je klacht inclusief foto’s door via je account. Je gaat naar het desbetreffende order en klikt op ‘Klacht indienen’.

Liever even persoonlijk contact? Neem contact op met onze klantenservice via chat of e-mail: info@printdeal.be. Bellen kan ook: 0800-82299.

Niet-gepersonaliseerde producten kun je terugsturen. Denk bijvoorbeeld aan spinhaken, kliklijsten en stoepborden. Neem ook hiervoor contact op met onze klantenservice.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, moet je ons duidelijk aangeven dat je het product terug wil sturen. Dit kan bijvoorbeeld door ons een mail te sturen (info@printdeal.be). Vermeld hierbij duidelijk je ordernummer.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je de betaling die je tot op dat moment hebt gedaan zo snel mogelijk weer terug. Dit zal niet later zijn dan 14 dagen nadat wij de melding hebben gekregen. Deze kosten zijn inclusief leverkosten, maar een uitzondering van andere extra kosten die je mogelijk gemaakt hebt. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de order in eerste instantie ook hebt betaald, tenzij je specifiek anders vermeldt. Hier rekenen wij geen extra kosten voor. Wij mogen de terugbetaling wel uitstellen tot wij de producten hebben ontvangen, of tot wanneer wij bewijs hebben gezien dat de producten zijn teruggestuurd.

Heb je aangegeven dat je producten wil terugsturen? Verstuur deze producten dan ook zo snel mogelijk. Wanneer wij de producten later dan 14 dagen na de melding van terugsturen ontvangen, vervalt het recht op herroepen. Zorg dus dat je bewijs hebt dat je de producten op tijd hebt verzonden.

Maak je directe kosten voor het terugsturen van de producten? Deze zijn dan voor jouw rekening.


Veelgestelde vragen

Klantenservice
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.