In dit artikel lees je alles over:
Wanneer je naar de productpagina gaat van het product dat je wilt bestellen, selecteer je de specificaties die jij nodig hebt. Onderaan de streep verschijnt dan een tabel met een prijs en een levertijd.
Kun je jouw product niet vinden, of kun je het wel vinden maar niet met de juiste specificaties?
Voorwaarden: Je kan een offerte aanvragen wanneer de minimale offertewaarde 250 euro exclusief btw is en je een zakelijk account hebt.
Een offerte vraag je het snelst aan via deze link met een zakelijk account. Vul hier je gewenste specificaties in. Onze salesmedewerkers geven je binnen 48 uur reactie op je aanvraag. De offerte zetten zij klaar in je account waar jij hem kunt accorderen.
Blij met je offerte en wil je bestellen? Kies in 'Mijn account' voor 'Mijn offertes'. Plaats hier de offerte in je winkelwagen. Daar kun je de producten verwijderen die je niet nodig hebt en eventuele extra producten toevoegen.
Een uitgebrachte offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen, maar wil je deze offerte nog wel gebruiken? Stuur dan een mail naar info@printdeal.be. Vermeld het offertenummer in je bericht.
Eén of meerdere onderdelen uit je offerte bestellen? Dat doe je zo:
Heb je het drukwerk toch net iets anders in gedachten? Geef je wijziging door via e-mail. Doe dit door te reageren op de e-mail waarbij de offerte zit. Je krijgt dan een nieuwe, aangepaste offerte.
Wij sturen een mail zodra wij de offerte uitgebracht hebben. Voor die tijd zie je de aanvraag nog niet terug. Onder ‘Mijn offertes’ vind je alle aan jou uitgebrachte offertes. Als je bent ingelogd zie je ze ook aan de rechterkant op je beeldscherm.
Is de order geplaatst vanuit een offerte? Dan kan je de order niet herhalen en moet je een nieuwe offerte aanvragen voor het product.