Veelgestelde vragen: Bestellen en levering

Vragen in de categorie: Bestellen en levering

Meest bekeken onderwerpen

  1. De order staat op verzonden, maar ik heb voor afhalen gekozen. Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
  2. De track and trace-code werkt niet. Wat moet ik doen?
  3. Is de monsterbox ook blanco, dus zonder logo, verkrijgbaar?
  4. Leveren jullie ook producten die niet op de website staan?
  5. Hoe kan ik bij jullie bestellen?
  6. Ik wil één product bestellen in een bepaalde oplage met meerdere designs. Kan dat?
  7. Wanneer leveren jullie mijn bestelling?
  8. Wat wordt er bedoeld met de leverdatum?

Overige onderwerpen

  1. De levertijd van het door mij gewenste product is niet toereikend. Is het mogelijk om sneller te leveren?
  2. De Track and Trace geeft aan: 'zending geweigerd'. Wat houdt dit in?
  3. De Track and Trace geeft aan: 'zending in bestelling'. Wat nu?
  4. De Track and Trace geeft aan: 'zending niet afleverbaar'. Wat nu?
  5. De Track and Tace geeft aan: 'zending niet compleet'. Wat nu?
  6. Ik heb mijn bestelling vandaag nodig. Leveren jullie ook per koerier? Zo ja, wat zijn hiervan de kosten?
  7. Waarom zijn de prijzen zo voordelig?
  8. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
  9. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
  10. Bezorgen jullie ook in het buitenland?
  11. Kan het drukwerk aflopend bedrukt worden?
  12. Kan het drukwerk ook blanco (zonder afzender) naar mijn klant worden gestuurd?
  13. Kan ik een apart afleveradres en factuuradres opgeven?
  14. Kan ik mijn drukwerk door jullie laten sponsoren?
  15. Is het mogelijk om mijn drukwerk te laten personaliseren?
  16. Waarom blijft de status van mijn order op 'in behandeling' staan?
  17. Wanneer kan ik mijn offerte verwachten?
  18. Wat zijn de kosten voor een extra afleveradres?
  19. Zijn de prijzen inclusief verzendkosten?