• Altijd de beste deal
  • Snel, sneller, snelst!
  • Gewoon goed gedrukt
  • Alles waar inkt op kan
  • Geen gedoe
Veelgestelde vragen maatregelen Coronavirus

Veelgestelde vragen maatregelen Coronavirus

Op het moment werken onze medewerkers zoveel mogelijk thuis. Dit is een besluit dat we hebben genomen om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen. De aanleiding is het snelle verspreiden van het Coronavirus in België. We volgen hierin de maatregelen die de regering op 12 maart heeft afgekondigd.

Hoe kan ik Printdeal.be het best bereiken?

Je kunt onze klantenservice zoals gewoonlijk elke werkdag tussen 9u en 17u30 bereiken via telefoon, chat of e-mail: info@printdeal.be.

Heeft deze maatregel gevolgen voor de levering van mijn bestelling?

Nee, je bestelling wordt gewoon door ons geproduceerd en zo snel mogelijk geleverd. Wel kan het door extreme drukte bij PostNL voorkomen dat je pakketje een iets langere levertijd heeft.

Ik wil mijn order annuleren vanwege maatregelen die zijn genomen rond het Coronavirus. Kan dat?

Dat hangt af van de status van je bestelling. Je kunt deze status controleren in je account op Printdeal.be. Heeft je bestelling de status ‘In productie’? Dan kun je deze niet meer annuleren.

Ik wil mijn pakket(ten) graag afhalen op een pick up locatie? Kan dat?

Onze pick-up locatie in Antwerpen is gesloten als gevolg van de maatregelen. Ligt er nog een bestelling voor je klaar op onze locatie? Mail dan met onze klantenservice: info@printdeal.be. We vinden graag een oplossing voor je.

Hoe lang duurt deze maatregel?

Deze maatregelen gelden tot nader order. In deze periode werken onze medewerkers zoveel mogelijk thuis. De gezondheid van onze medewerkers staat uiteraard voorop.

Is een medewerker van Printdeal.be besmet met het Coronavirus?

Er is geen medewerker van Printdeal.be besmet met het Coronavirus. Dit is een preventieve maatregel die we nemen voor de gezondheid van onze medewerkers.
Klantenservice
0800-82299
Bereikbaar tot 17:30 uur
Bekijk openingstijden