Klachtenproces
Ik heb een klacht, wat nu?
Bij Printdeal doen we er alles aan om te zorgen dat jij 100% tevreden bent met jouw bestelling. Zonder gedoe natuurlijk!
Als je niet tevreden bent met je bestelling of over het bestelproces, kun je ons dat laten weten door dit klachtenformulier in te vullen. Je kan hier aangeven waarom je niet tevreden bent en je kan foto’s van je product toevoegen.
Maak direct een klacht aan of volg het stappenplan:
- Ga via onze website naar 'Mijn account'.
- Klik op 'Mijn klachten'.
- Kies voor 'Nieuwe klacht'.
- Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging. Gemiddeld ontvang je van ons binnen één werkdag een inhoudelijke reactie.
- Stuur alvast één of meerdere duidelijke foto's. Zo kunnen we de klacht sneller afhandelen.
Onze oplossingen
Blijkt dat je klacht gegrond is? Dan kun je rekenen op een van deze drie oplossingen:
- Je kan je bestelling terugsturen aan ons, wij zorgen voor een gratis herdruk met de snelste levertijd.
- Je kan je bestelling terugsturen aan ons en om een volledige terugbetaling vragen.
- Je kan je bestelling houden en een gedeeltelijke korting ontvangen.
Simpel terugsturen
Stuur je pakket simpel terug naar het onderstaand antwoordnummer.
- Drukwerkdeal Productie
- T.a.v. aftersales / ordernummer
- Antwoordnummer 483
- 7400 VB DEVENTER
Lukt het versturen van je pakket niet? Dan kunnen wij het pakket bij je ophalen. Geef in dit geval in de klachtomschrijving het aantal pakketten op en waar wij het pakket moeten ophalen. Zorg er wel voor dat er iemand tussen 08:00 en 18:00 aanwezig is op het afhaaladres.