Airspace secondary

Magali Braff van Airspace: “We zijn echt een merk geworden.”

zondag 18 december 2016

Printdeal.be laat zien wie je bent. Daarom gaan we elke maand langs bij een klant met de vraag: wie ben je en wat doe je? Deze maand: Airspace. Steve en Magali Braff begonnen in 2014 met hun bedrijf. “We zijn echt een merk geworden, mensen vragen ons: ‘Mag ik een pen van Airspace, mag ik een wenskaart van Airspace?’ Dat is echt leuk.”

Airspace blog 1

Vertel eens, wie bent je en wat doe je? Ik ben Magali Braff, ik hou me bezig met de marketing bij Airspace, een vrijevalsimulator in Gosselies.

Hoe zijn jullie begonnen? Ik ben begonnen in 2014, samen met mijn man. We hadden een passie voor alles wat met vliegen te maken heeft. Parachutespringen is echt een geweldige ervaring. Toen we het eenmaal gedaan hadden, wilden we he gelijk nog eens doen. Het springen geeft een gevoel van vrijheid. Je voelt de druk op je lijf en je kunt je in alle richtingen bewegen: naar boven, naar onder, linksom, rechtsom. We reisden altijd al naar de Verenigde Staten om daar in tunnels te vliegen. Dat bestond nog niet in België. Toen besloten we om er zelf één te beginnen. We hebben echt van onze passie ons beroep gemaakt. Mijn echtgenoot en ik leiden het bedrijf.

Airspace blog 3

Doen jullie veel aan marketing en promotie? We doen veel marketing om het merk Airspace te promoten. We laten veel flyers drukken. Iedereen die hier komt vliegen geven we een brevet of een diploma, als bewijs dat ze het gedaan hebben. We zetten er een stempel op, het is echt een certificaat. We hebben kalenders, tassen, pennen… Echt een heleboel materialen om ons merk te promoten. Die branding werkt, mensen vragen ons: ‘Mag ik een pen van Airspace, mag ik een wenskaart van Airspace?’ Dat is echt leuk.

Airspace blog 2

Ik zag dat jullie ook een souvenirwinkel hebben. Ja, we hebben een klein winkeltje met souvenirs, sleutelhangers, T-shirts, sweaters. Leuke hebbedingetjes die iets met het vliegen te maken hebben, met de beleving die mensen hebben als ze hier voor het eerst zijn.

Wat zijn jullie zakelijke doelen? Ten eerste, gezond blijven als bedrijf en blijven draaien zoals we voorgaande jaren ook deden. We willen goed team bouwen dat goed samenwerkt, natuurlijk meer mensen vinden die graag bij ons komen vliegen, om de beleving te ontdekken en dat gevoel vervolgens willen delen met anderen. Dat is ons doel voor dit jaar: blijven wie we zijn bij Airspace, maar dan nog vele malen groter.

Airspace blog 4


  1. #Klanten
  2. #Marketing

Jouw one-stop shop voor drukwerk, reclamematerialen, werkkleding en relatiegeschenken. Het ruimste assortiment van NL, precies zoals jij het hebben wil.
Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor drukwerk, reclamematerialen, werkkleding en relatiegeschenken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil.

Lees meer van Printdeal.be
Klantenservice
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
www.fsc.orgFSC® C103631
The mark of responsible forestry
Drukwerkdeal is an FSC certified company with license code C103631 and certificate code CU-COC-816048. Only products labeled as such are FSC certified