Ik heb een bestand geüpload, maar ik wil een nieuw bestand aanleveren. Kan dat?

Heb je via de website een bestand geüpload, maar wil je toch een ander bestand aanleveren? Dat kan tot het moment dat we je bestelling in productie nemen. Doe het volgende:

  1. Log in op 'Mijn account' op Printdeal.be
  2. Ga naar 'Mijn bestellingen' en klik op je ordernummer.
  3. Kies in het overzicht naast het bestand voor ‘Verwijder bestand'.
  4. Lever vervolgens een nieuw bestand aan.

Heb je je bestand alternatief aangeleverd en heb je al betaald? Dan dien je contact op te nemen met onze klantendienst. De kans is groot dat een bestandsmedewerker deze misschien al aan het controleren is.

Is je order in productie? Dan kun je geen wijzigingen meer aanbrengen in je bestelling. Een order wordt direct in productie genomen zodra de betaling is voldaan of wanneer je hebt gekozen voor ‘Op Rekening’ betalen.

Je bestelling kan verschillende statussen hebben. Lees hier alles over statussen.


Verwante producten


Klantenservice
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.