De feestdagen zijn druk, zeker voor onze bezorgers. Wil je ze een beetje helpen? Bestel je drukwerk voor december op tijd. Samen maken we er een mooie maand van!

Eddy van Lints: “Aan acties doen we niet. Ons assortiment zou zichzelf moeten verkopen.”

Lourens Scholing plaatste dit bericht in Klanten

Printdeal laat zien wie je bent. Daarom gaan we elke maand langs bij een klant met de vraag: wie ben je en wat doe je? Deze maand: Lints. Samen met zijn echtgenote bouwde Eddy van Tittelboom zijn bakkerij en patisserie uit tot een begrip in Antwerpen. In zijn gezellige zaak spraken we met Eddy over ondernemen, marketing en zijn goede voornemens voor 2017.

Eddy van Lints 1

Eddie, vertel eens: wie ben je en wat doe je? Mijn naam is Eddy van Tittelboom, zaakvoerder van Pattiserie Lints, reeds 25 jaar. Wat ik doe bij Lints? Eigenlijk heel simpel: mensen soigneren. Zorgen dat ze lekker brood op tafel kunnen zetten!

Hoe is allemaal begonnen? Heel klein, heel klein, en op een andere locatie. We wilden een zaak starten in een stad, dus Brussel of Antwerpen of Gent. Dat is gelukkig Antwerpen geworden! We zijn gestart met ons tweeën, mijn vrouw en ik, samen in een klein bakkerijtje. En zo is dat gegroeid tot de Lints van vandaag in feite. Ik zou zeggen, een gevestigde naam in de stad. In de weekenden hebben we hier 40 mensen werken. Eddy van Lints 2

Wie zijn je klanten? Dat gaat van jong tot oud, vooral ook tweeverdieners. Mensen die komen shoppen, mensen die komen werken in de stad, gepensioneerde mensen die een taske koffie komen drinken op hun gemak, van alles eigenlijk.

Waarvoor gebruik je precies drukwerk? Vooral om de producten in te pakken. Dus dozen, zakken, flyers die we aan de klanten meegeven. Om ze te informeren over producten die ze kopen. Om uw naam tot merk te krijgen, dat is hard werken. Ik probeer ons ook te promoten via Facebook, online. En natuurlijk middels onze producten. Dat is eigenlijk ons merk he?

Aan acties doen we niet. Ons assortiment zou zichzelf moeten verkopen. Daarover proberen we mensen zoveel mogelijk via brochures te informeren. Met brochures lukt dat heel goed.

Wat zijn je plannen voor 2017? Heb je goede voornemens? Uh, 2017, ik hoop een redelijk stabiel jaar, niet te veel verrassingen, en een gezonde groei. Geen verrassingen! Plannen heb ik nog volop, ik zou bijvoorbeeld heel graag een pop-up store beginnen, maar mijn vrouw houdt me een beetje in toom, haha! Eddy van Lints 3