Print & Inspire 2018

De ontwikkelingen in print staan nooit stil. Met creativiteit en de wil om te ontdekken zijn de mogelijkheden eindeloos. Met welke revolutionaire ontwikkelingen ga jij inspireren? Met welke gloednieuwe materialen ga jij je grenzen verleggen?

Vier de printrevolutie en raak geïnspireerd, meld je aan voor het meest eigentijdse print-event van Nederland!

Datum: 6 november 2018
Tijd: 10:00 - 18:00 uur
Locatie: De Fabrique, Utrecht

Print & Inspire 2018 is vol! Aanmelden is helaas niet meer mogelijk. Misschien tot de volgende keer!


Programma

Antal de Waij

Je klanten zoeken steeds vaker online naar informatie over je merk of product. Zorg dat ze daar jouw content vinden om de bekendheid van jouw bedrijf te vergroten meer leads te genereren.

Huib van Bockel

Onze keynote speaker veranderde Red Bull van een energiedrankmerk naar een wereldwijd mediamerk. Hij komt naar Print & Inspire om je daar alles over te vertellen, én hoe je dat in je eigen business kan toepassen.

René van Eck | Simpel maar Uniek

Na een aantal mooie jaren, investeringen en bedrijfsovernames raakte Van Eck & Oosterink drukkers in zwaar weer. Tijd voor verandering! René paste de Blauwe Oceaan Strategie toe en veranderde in vijf stappen zijn bedrijf van drukkers naar Communicatieregisseurs. Hij schreef zijn verhaal op in een laagdrempelig, inspirerend en grappig boek, Simpel Maar Uniek. Tijdens Print & Inspire vertelt hij zijn verhaal.

Tom Pillen en Inez Bijsterbosch | Aan de slag met SEO en SEA

Om jouw product aan de man te brengen, is er meer nodig dan af en toe een advertentie plaatsen. Want de klant van nu zoekt wat hij wil op in Google. Dus is het jouw taak om daar bovenaan te staan. Tom en Inez vertellen je in deze workshop hoe je daar scoort met SEO en SEA. Of je nu een kleine aanbieder bent of een grote speler: voor elk bedrijf is er een passende strategie.

Peter Villevoye | Adobe

Voor Peter kennen de programma’s van Adobe geen enkel geheim. En die kennis deelt hij met ons op Print & Inspire tijdens verschillende workshops voor elk niveau.

Lonieke Schepers, Lourens Scholing en Lonneke Verhoef | #FreebieFriyay!

Meer trouwe klanten met content op maat? Lonieke Schepers, Lourens Scholing en Lonneke Verhoef vertellen je er alles over aan de hand van case: #FreebieFriyay!

Michiel Belder en Robin Bosch | Vind je publiek op social media met organische content

Hoe zorg je ervoor dat je relevant publiek vindt zonder gelijk te investeren in advertenties? Dat doe je met de juiste organische content. Wat dat precies is, hoe je het maakt en hoe je daar uiteindelijk conversies aan overhoudt, leggen onze social media experts Michiel Belder en Robin Bosch je uit in deze workshop!

Joop van Veelen en Marijke van Hoorne | Promotionele producten maken merken sterker

Promotionele producten en relatiegeschenken gaan lang mee en maken een onuitwisbare indruk. Wist u dat 75% van de producten langer dan een halfjaar gebruikt wordt? En dat ze een herinneringswaarde hebben die 2 keer groter is dan die van advertising? Promotionele producten verdienen een plaats in uw communicatieplan. Ontdek de meerwaarde van het promotioneel product tijdens de sessie van het Platform Promotional Products.

What's in the box

Elke keer dat je een verpakking opent, is het een verrassing wat erin zit. Dat idee maken wij in het groot na, met een zeecontainer. We verklappen nog niks, laat je verrassen!

3D-scan

Versla iedere selfie en laat jezelf scannen in 3D. En wie weet win je zelfs een 3D-poppetje van jezelf!