
#Printhack: zo ga je opvallen op een beurs!
Ga je keihard voor succesvolle beurzen en nieuwe klanten? Dan moet je een beursstand inrichten, marketingacties ondernemen en elke dag je beste beentje voor zetten. Intensief en tijdrovend. Dat kan sneller! Met deze printhack zet je snel een interactieve beursstand neer en scoor je nieuwe klanten.
Met interactief plaatmateriaal een succesvolle beursstand inrichten
Op een beurs wil je interactie met de bezoekers. Niets breekt het ijs zo lekker als een glimlach. Zorg dus voor een ludieke fotomogelijkheid waar je bezoekers iets mee kunnen doen. Dé manier om bezoekers naar je beursstand te trekken! Ze gaan op de foto met je beursstand (waar je logo op staat) en dat geeft jou de mogelijkheid om een mooi gesprek aan te knopen.
Originele beursideeën: breid je beurs uit naar social media
Foto’s neem je tegenwoordig om op social media te laten zien op welke leuke plekken je wel niet bent geweest. Dat geldt ook voor de bezoekers van je beurs. Maak daar gebruik van: verspreid leuke fotoprops met jouw logo en laat je bezoekers er creatieve foto’s mee maken. Die komen op social media terecht waardoor jouw merk zich als een vuurtje verspreidt. Vergeet ook niet om een hashtag op dat plaatmateriaal toe te voegen om je merk online te volgen.
Goede fotoprops zijn dus onmisbaar beursmateriaal. Toch heb je iets meer nodig om van je beursdag echt een onvergetelijk succes te maken. Zeker weten dat je op zo’n belangrijke dag niets vergeet? Download onze gratis beurschecklist en zorg dat je alles afvinkt.
Opvallen op een beurs: wat heb je nodig?
Zoals ieder goed recept, begin je ook je volgende beurssucces met een geweldig idee. Heb je even geen inspiratie? Geen nood: wij weten raad. Gebruik een stevig plaatmateriaal als Re-board voor de fotoprops van je beursstand. Dit materiaal vervoer je eenvoudig van de ene beurs naar de andere door het lichte gewicht. Daarnaast is Re-board erg sterk. Je bent niet beperkt tot rechthoeken of variaties daarop: door te kiezen voor contourgesneden of uitsparingen als opties, kun je bijna iedere denkbare vorm creëren in je plaatmateriaal.
Voordeliger opvallen op een beurs doe je met een spandoek. Een kleine ingreep met je schaar zorgt ervoor dat je ook deze naamdrager kunt inzetten als interactief beursmateriaal voor je bezoekers.
#Laatzienwiejebent
Staat je beurswand al strak? Heb je al interactief plaatmateriaal ontworpen? Komen de meest creatieve beursstands van jouw hand? Deel het met ons! Post je drukwerk op social media met #laatzienwiejebent !

Jouw one-stop shop voor drukwerk, reclamematerialen, werkkleding en relatiegeschenken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil.
Lees meer van Printdeal.be