
Openingszinnen waar geen vormgever zonder kan
Alles valt of staat met de perfecte openingszin, maar het blijft een hele uitdaging om met een openingszin voor de dag te komen die jouw date nog nooit eerder gehoord heeft. Een openingszin die zó origineel is dat die date ook wel goed komt. Druk jij je graag uit in designertaal? Als vormgever loop je nooit een blauwtje met deze openingszinnen! Laat Valentijnsdag nu dé perfecte gelegenheid zijn om het uit te proberen.
We hebben ze allemaal wel eens gehoord. Openingszinnen die je liever zo snel mogelijk weer vergeet. Denk aan de echte classics zoals ‘Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of zal ik nog een keer langslopen?’ en ‘Deed het pijn toen je uit de hemel viel?’ Bij dit digitale tijdperk horen ook nieuwe pick-up lines! Die hebben wij voor je op een rijtje gezet.
Dé openingszinnen voor iedere vormgever
Kies er één uit, en tover je Faalentijnsdag om tot een Valentijnsdag!
1. Nog netjes, toch?
2. Noem jij jezelf nu speciaal?
3. En dan hebben we het niet over achtervolgen...
4. Geen grijperwit!
5. Geen beroerte: aaien
6. Tja..., wie niet
7. 1+1=2
8. Hocus Pocus
9. Ook een beetje voor de copywriters
10. Voor als je écht durft
11. Doe maar fancy...
12. Stretch!
13. Voor de dappere vormgevers
14. Hoe ziet jouw schetsblok eruit?
15. Er is ruimte zat
16. Eentje voor de liefde op het eerste gezicht
17. Als je snel tot de kern wil doordringen
18. Betrapt!
19. Op naar de Apple Store
20. Hopelijk kan je hoofdrekenen!
Geef je openingszin cadeau
Laat een T-shirt bedrukken met jullie openingszin zodat je altijd een herinnering hebt aan de woorden waar het allemaal mee begon. Vroeger stuurden we elkaar ellenlange liefdesbrieven, tegenwoordig delen we al onze romantische avonturen via WhatsApp. Laat jullie WhatsAppgeschiedenis op een brochure drukken. Origineel én leuk om terug te lezen! Voor een wat klassieker cadeau kun je een foto op metaal laten drukken.
Deel de jouwe!
Heb jij ook een originele openingszin bedacht? Heb je al een pick-up line in de praktijk gebracht? Laat het ons dan vooral even weten in de reacties.

Content Marketeer
Lees meer van Kevin Metsu